var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=44603;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","67"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","52"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","43")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("44603","0","מהו התנאי בסוטה ?","13/05/16 09:54","ה אייר","תשע"ו","09:54","אבי גרינבלט","הרי אינה נדרשת לבצע פעולה מסויימת , העיקרון המנחה הוא הניסיון למנוע את מחיקת שם השם.
הרמב"ן באמת מסביר שאין כאן תנאי ובדברי התוס' אולי משמע שיש כאן תנאי.
כיצד מבארים את התנאי עפ"י התוס' ומה משמעות השאלה על רבי מאיר ,עפ"י הרמב"ן ?

האם ניתן להבין עפ"י התוס' התנאי נועד לנו השומעים את הדברים ?

האם עפ"י הרמב"ן ניתן להבין את השאלה על רבי מאיר , מדוע התורה לא ניסחה את הדברים לשני הצדדים (עפ:י העיקרון של ר"מ) למרות שזה לא כתנאי ?

האם בגלל שבפסוק הבא , יש התייחסות לאשה שכן סטתה ולא נאמר מה יקרה לה (חנקי) ?","539","","2910","True","True","False","","805","95.86.70.23","0","0","קידושין|סב ע"א",""),new Message("44615","44603","אולי הנושא אינו התנאי...","14/05/16 22:28","ו אייר","תשע"ו","22:28","אבי גרינבלט","המחלוקת בין רבי מאיר לרבי חנינא בן גמליאל יסודה בהבנה האם מכלל לאו נשמע הן אם לאו.
התורה פותחת במילה "אם" , אליבא דרבי מאיר , התורה היתה צריכה להבהיר מה יקרה "אם לא" היות ואין אומרים מכלל לא נשמע את ההן .
אין כאן ככל הנראה את התנאי הטיפוסי כפי המופיע במקרים האחרים","539","","2909","True","True","False","","129","95.86.70.23","0","44603","קידושין|סב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82611);