var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=43951;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","71"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","63"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("43951","0",""שלוש מחלוקות בדבר" - טבלת עזר","03/04/16 09:17","כד אדר ב","תשע"ו","09:17","אבי גרינבלט","מצ"ב טבלת סיכום לנושא "קנינים בעבד כנעני" ואולי יהיה לתועלת הלומדים.
"שגיאות מי יבין , מנסתרות נקני"","539","pdf","2951","True","True","False","","973","81.218.132.64","0","0","קידושין|כג ע"א","0-pdf"),new Message("43953","43951","יישר כוח!","03/04/16 12:47","כד אדר ב","תשע"ו","12:47","אשבח","","507","","2951","False","True","False","","140","79.180.216.44","0","43951","קידושין|כג ע"א",""),new Message("43959","43951","יש מחלוקת ראשונים מה בדיוק דעת רשב"א","03/04/16 15:44","כד אדר ב","תשע"ו","15:44","amdavid","ראה בלינק המצורף ב'עיונים' בדף כג. למטה שהביא מחלוקת ראשונים
טבלת שלוש מחלוקות בדבר","175","","2951","True","True","False","","355","80.178.239.20","0","43951","קידושין|כג ע"א",""),new Message("43960","43959","אכן הבאתי את דעת רש"י הקדוש , ועוד....","03/04/16 16:04","כד אדר ב","תשע"ו","16:04","אבי גרינבלט","ראה מה כותב רש"י שידוע בענוותנותו העצומה,
"הילכך , ליכא לפרושי אלא כדפרישית" !
עשיתי כמצוות רש"י שהרמב"ן בהקדמתו לתורה מתאר את רש"י בלשון זהב מיוחדת,
"ואשים למאור פני נרות המנורה הטהורה.
פרושי רבנו שלמה עטרת צבי וצפירת תפארה.
מוכתר בנמוסי במקרא במשנה ובגמרא. לו משפט הבכורה.
בדבריו אהגה. באהבתם אשגה.
ועמהם יהיה לנו משא ומתן דרישה וחקירה.
בפשטיו ומדרשיו וכל אגדה בצורה. אשר בפירושיו זכורה".

השתדלתי לעשות מה שרש"י הקדוש ביקש......בנוסף , אין לי את הפורמט שבידך ולכן "נאלצתי" להכין ולו רק כדי שיהיו הדברים למול עיני הלומדים אצלנו בשיעור.","539","","2951","True","True","False","","134","81.218.132.64","0","43951","קידושין|כג ע"א",""),new Message("43961","43959",""תפסת מרובה - לא תפסת", תפסת רש"י","03/04/16 16:29","כד אדר ב","תשע"ו","16:29","אשבח","תפסת הכל... ","507","","2951","True","True","False","","187","79.180.216.44","0","43951","קידושין|כג ע"א",""),new Message("43963","43959","מה שעולה מהלינק הוא שהטבלה של אבי,","03/04/16 21:10","כד אדר ב","תשע"ו","21:10","אשבח","המביאה במפורש את דעת רש"י, שהיא עולה גם לדעת תוס׳ (ד״ה רבי), תוהרא"ש והמאירי.

ומה הטבלה לא התכוונה להביא וכן מובא בלינק?
את דעת הרי"ד, הרמב״ן, הרשב׳׳א והריטב"א (שמעמידים את דעת חכמים במשנה כדעת רשב"א - שבכסף, בין על ידי עצמו ובין על ידי אחרים)‏.","507","","2951","True","True","False","","195","79.180.216.44","0","43951","קידושין|כג ע"א",""),new Message("43962","43961","ומה רש"י אומר על הביטוי שכתבת....?","03/04/16 16:43","כד אדר ב","תשע"ו","16:43","אבי גרינבלט","בחגיגה יז,א
"כל מקום שתמצא שני דרכים אחד תופש מרובה ואחד תופש מועט טוב לך לתפוש את המועט שאפילו היה לך לתפוש את המרובה ותתפוש את המועט תפיסתך תפיסה שיש בכלל המרובה המועט אבל אם תתפוש המרובה והיה לך לתפוש המועט נמצאת שתפשת שלא כדת".... ","539","","2951","True","True","False","","118","81.218.132.64","0","43951","קידושין|כג ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);