var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=43775;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","45"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","28")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("43775","0","עד שיהיו שווין כאחד","19/03/16 22:54","ט אדר ב","תשע"ו","22:54","אבי גרינבלט","הלימוד הנ"ל מזכיר מאד את הלימוד המופיע במסכת יומא סב,ב גבי שני שעירים , שני כבשי מצורע ושני ציפורי המצורע החייבים להיות זהים על מנת לקיים את המצווה לכתחילה (רמב"ם הל' ט.צרעת יא,ח).
מדוע לא נפסק כרב אושעיא עפ"י אותו העיקרון של השיוויון במיוחד לאור הפסוק "ומתו גם שניהם" ?
יתר על כן , מחלוקת רבי אושעיא ורבי יוחנן עוסקת בשני מצבים שונים , רבי אושעיא עסק באיסור אשת איש ורבי יוחנן מביא פסוק באונס , מה הקשר בין שתי הדעות לאור הפסוקים המביאים להוכחת כל צד ?","539","","2962","True","True","False","","867","95.86.70.31","0","0","קידושין|י ע"א",""),new Message("43777","43775","כי לרבי יונתן יש לימוד העוקר את השוויון","19/03/16 23:03","ט אדר ב","תשע"ו","23:03","דוד כוכב","בעלמא מודה רבי יונתן שמשמעות "שני" שיהיו שוים, אך באה המילה "לבדו" ומלמדת שכאן הדין שונה.

שני המצבים השונים הם אותו מצב - איסור אשת איש, אלא שרבי יונתן לומד מהמילה
"לבדו" שכך הדין לא רק באונס אלא גם ברצון.","125","","2962","True","True","False","","159","213.151.51.107","0","43775","קידושין|י ע"א",""),new Message("43784","43777","ישר כח","20/03/16 08:27","י אדר ב","תשע"ו","08:27","אבי גרינבלט","אכן ביומא אין דעה החולקת.
אולי יובן עפ"י דבריו מדוע הדין הנ"ל רק לכתחילה אך לא לעיכובא ולכן הנוסח של רבינו הקדוש "מצוותן" ומדוייק , היינו למצוה אך לא לעיכובא כיוון שהלימוד הזה חזק רק כאשר אין לימוד אחר המוכיח שלא כך כמו לימודו של רבי יוחנן אצלנו.","539","","2961","True","True","False","","127","81.218.132.64","0","43775","קידושין|י ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82534);