var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=42155;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","70"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("42155","0","וכלי הקדש","08/12/15 13:27","כו כסלו","תשע"ו","13:27","עלי","רש"י בחומש מבאר שהכוונה לארון ולציץ. ( ראה בעיונים בפירוש שטיינזלץ )
בגימטריה 'וכלי הקדש' =66+409=475
'זה הארון והציץ'=12+262+201=475,
אבל זה רק ליופי,
אך באמת, לכאורה רש"י מחבר בפירושו דעות מנוגדות של בעלי המחלוקת בתוספתא, כי לדעה האחת מדובר בארון שיצא למלחמה ולא בציץ ( שגם אם יצא אבל אינו מכונה כאן 'כלי הקדש' ואעפ"י שכתוב בו 'קדש לה'', והסיבה לכך שאני כותב שלדעה זו אין מדובר בציץ, כי יכול היה בעל דעה זו לומר שכלי הקדש הם הארון ובגדי הכהונה אך הוא לא נקט כך אלא רק שזה הארון ), ולדעה שמדובר בציץ, ארון הברית לא יצא למלחמה אלא רק ( ארון עץ עם ) בגדי הכהונה ובהם הציץ. כנראה שרש"י סובר שגם לבעלי הדעה שארון הברית יצא למלחמת מדיין, בכל אופן הרי לקחו גם את בגדי הכהונה לצורך פינחס כמשוח מלחמה, ולכן ניתן לחבר את הדעות הנראות מנוגדות לכלל פירוש אחד.","209","","3068","True","True","False","","893","194.114.146.227","0","0","סוטה|מג ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);