var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=41990;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","58"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","40"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","28")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("41990","0","בשלשה מקומות","28/11/15 20:28","טז כסלו","תשע"ו","20:28","עלי","המקום השלישי הוא 'כשהחזירוהו למקומו' בסוף הדף. ונראה שצדק הרד"ק שמדובר בהחזרתו למקומו בעת בריחת דוד מאבשלום, כמובא בסדר עולם רבה, ולא כרש"י לקדש הקדשים במקדש שלמה ששם הכניסוהו ( לראשונה ) ולא החזירוהו. אך אם כן הם ארבעה מקומות לפחות, ויש עוד מקומות כי אם הוציאו את הארון מהמשכן ודאי שגם החזירוהו ויש עוד לא מעט מקומות כאלו, למשל לדעת מי שסובר שהוציאוהו למלחמת מדין, הרי היה זה בשנת הל"ט ליציאת מצרים וכבר היו די כהנים לשאתו, ובכ"ז לא שמענו שדווקא כהנים נשאוהו שם, וכן לדעת מי שסבר ( באחרונים ) שהוציאוהו במלחמת ישראל ובנימין בעקבות ה'פילגש בגבעה' ( ראה משך חכמה לפרשת ראה ), ואמנם לשיטת הרמב"ם מאז שנכנסו לארץ המצוה על הכהנים בלבד, כלומר הוא הבין שר' יוסי רוצה להוכיח משלשה מקומות אלו שבכל מקום מאז נכנסו לארץ נשאו הכהנים בלבד, כי אין סיבה מיוחדת דווקא בהם אם לא שהמצוה נתיחדה להם. ויש כמה ראיות לשיטת הרמב"ם, ולעת עתה אציין רק שבמסגרת מאמר שקיים בפורטל במסכת יומא על בדי הארון, ציינתי זאת ולא הארכתי. ראה מה שכתבתי שם שקיים הבדל בין נשיאת הכהנים ללויים, שהלויים נשאו את הארון כשבדין משוכים החוצה ואילו הכהנים נשאוהו כשאינם משוכים, ולכן כשהכניסו אותו למקדש, רק לאחר שהעמידוהו במקומו האריכו הבדים, ואילו נשאוהו הלויים לא היה צריך להאריך את בדיו, ולא שמענו שבאמצע העברתו מהאהל בציון לבית המקדש קצרו את הבדים ומוכח שרק הכהנים נשאוהו כל הדרך אך ממקום זה אין הוכחה שכבר מאז נכנסו לארץ התיחדה המצוה לכהנים, וזה מה שבא ר' יוסי ללמד משלשת המקומות הללו, ולא כפי שהבין רש"י והרמב"ן שרק בשלשה מקומות אלו נשאו הכהנים ושבשאר מקומות נשאוהו גם הלויים, ואכמ"ל","209","","3076","True","True","False","","941","95.86.111.82","0","0","סוטה|לג ע"א",""),new Message("41998","41990","אפשר בבקשה לקבל קישור למאמר שהזכרת:","29/11/15 12:17","יז כסלו","תשע"ו","12:17","אשבח",""ולעת עתה אציין רק שבמסגרת מאמר שקיים בפורטל במסכת יומא על בדי הארון, ציינתי זאת ולא הארכתי"","507","","3075","True","True","False","","142","37.26.148.244","0","41990","סוטה|לג ע"א",""),new Message("41999","41998","חפש","29/11/15 13:41","יז כסלו","תשע"ו","13:41","עלי","בחלון המאמרים לפי שמי 'עלי טל-אור' או בדף נד למשל. יומא נד. בהצלחה.","209","","3075","True","True","False","","119","194.114.146.227","0","41990","סוטה|לג ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82598);