var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=39666;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","65"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","47"),new MostViewed("107091","המתרגם ומזרעך לא תתן להעביר למולך ...","איתן","02/05/24 02:13","123","45")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("39666","0","הנושא את האשה: לזון את בתה. שהיה לה מאיש","15/05/15 05:19","כו אייר","תשע"ה","05:19","אלף בית רשי","כבר העלינו השערה שכשרש"י מצטט גם את המילים הראשונות של תחילת הפרק הוא מתכוון לחברם לצורך פי' הדברים וההדגשה כאן ברש"י שהתחייבותו לזון היא בשעת הנישואין ולכן הנוסח במשנה הנושא ולא נכתב נשא את האשה ונתחייב וכו' וכמו שהגמרא תסביר שזה כעין שטרי פסיקתא
(אגב לשון רש"י הוא לא לשון המשנה כדי שיזון ורש"י כותב לזון)
בכך גם מסביר רש"י את דברי הבעל הראשון לכשתבא אצלי. כלומר אם הייתי מקיים את אמה הייתי זנה: כי בוודאי על בת זו שאינה קשורה אליו כלל מה שייך לומר הלשון לכשתבא אצלי, ועל כן מסביר רש"י בדרך כלומר שהרי ההתחייבות נבעה מעצם הנישואים ועל כן אומר אם אמא אצלי גם היא אצלי","278","","3279","True","True","False","","947","67.68.132.200","0","0","כתובות|קא ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82652);