var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=38763;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("38763","0","כמה הערות לדף ז","10/02/15 01:03","כא שבט","תשע"ה","01:03","המכריע","ז.

א. רב אמי שרא למיבעל בתולה בשבת. היינו שרא בעובדא דבאה קמיה, מלבד דכך רגילות הלשון הזו, עוד זאת כך מוכח מיד בסוגיא ששאלוהו והרי לא הקנו לה כתובה, שזה שייך רק על מקרה מסויים. וכן אמרו בסמוך על הא דרב יהודה שרא ביו"ט, דמעשה שהיה כך היה.

ב. ומי איכא הוראה לאיסור. עי' רש"י שפי' דלאיסור אין סומך על שמועתו ועל סברתו. נ"ב ממש כעין זה פירש"י בריש מס' ביצה על הא דכחא דהיתירא עדיף.

ג. ושלושה לשמחה. יל"ע בפוסקים אי דין אמירת שהשמחה במעונו תלוי בימי השמחה ללא קשר לימי הברכות.

ז:

ד. וברכת אירוסין בבית האירוסין. בסמוך פליגי אי חתים בה, ויל"ע מה גרם לפוסקים להכריע כמאן דחתים, והא ספק ברכות להקל, ואמוראי דפליגי כאן לכאורה אין לנו בהם כלל כמי ההלכה.","199","","3371","True","True","False","","986","37.60.42.69","0","0","כתובות|ז ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);