var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=37675;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","70"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("37675","0",""הלזו" בקמץ תחת הלמד או צירי?","28/11/14 00:28","ו כסלו","תשע"ה","00:28","אלף בית רשי","רש"י מביא פסוק ששם כתוב בצירי","278","","3443","True","True","False","","1309","76.64.249.196","0","0","יבמות|נא ע"ב",""),new Message("37682","37675","צודק","29/11/14 20:41","ז כסלו","תשע"ה","20:41","דוד כוכב","במשניות (פרק יג משנה ז) אכן מנוקד בצירה, כמו ביחזקאל (לו, לה) הָאָרֶץ הַלֵּזוּ הַנְּשַׁמָּה. אבל בכת"י קויפמן, ובכת"י פרמה כתוב הַלָּז ובקמץ.
מכל מקום עיקר כוונת רש"י שמשמעות המילה היא כמו במקרא, ולא בהכרח שגם ניקוד המילה חייב להיות זהה למקרא, שהרי: "לשון תורה לעצמה, לשון חכמים לעצמן" (מסכתות עבודה זרה דף נח ע"ב; חולין דף קלז ע"ב).","125","","3442","True","True","False","","181","212.76.106.234","0","37675","יבמות|נא ע"ב",""),new Message("37685","37682","גם במשנה המקורית בפרק ג' מובא כך בכת"י","30/11/14 02:31","ח כסלו","תשע"ה","02:31","אלף בית רשי","הפלא הוא שרש"י מביא פסוק זה דווקא כאן ולא הביא את זה כבר בפעם הראשונה שהוזכר לשון זה "הלזו" במשנה בדף כ"ט , בגמרא זה הוזכר כבר בדף יח,","278","","3441","True","True","False","","194","76.64.249.196","0","37675","יבמות|נא ע"ב",""),new Message("98908","37685","ב"ה והשבוע אחרי למעלה משבע שנים נראה לי","15/05/22 07:50","יד אייר","תשפ"ב","07:50","אלף בית רשי","שעלה בידי לפענח מדוע רש"י חיכה לכאן

אזהרה זה ארוך מידי מומלץ רק למיטיבי לכת","278","","718","True","True","False","","75","96.20.220.141","0","37675","יבמות|נא ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);