var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=37131;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("דף יומי - יתרונות מול חסרונות","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=729")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","70"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("37131","0","נקי אגב אימיה","27/09/14 23:03","ג תשרי","תשע"ה","23:03","דוד כוכב","מה היתה שאלתו של נימוס הגרדי ותשובתו של רבי מאיר?

על כך כאן.","125","","3505","True","True","False","","920","95.86.113.150","0","0","חגיגה|טו ע"ב",""),new Message("37144","37131","התאמת נמשל למשל","28/09/14 11:24","ד תשרי","תשע"ה","11:24","אור חדש","לדבריך היה לר"מ לחלק בין מחובר לאימיה לתלוש ואילו חילוקו אחר הוא: "כל מאן דהוה נקי אגב אימיה - סליק, כל דלא הוה נקי אגב אימיה - לא סליק".
כלומר: מי שבא לאמו (רבו שיונק ממנו תורה) נקי (מתורת אמת) עולה בו תורת רבו בלא שום מניעה אך מי שבא לרבו "לא נקי" אלא צבוע כבר בתורת אמת לא יעלה עליו צבע קלוקל מרבו האחר.
וכך באים הדברים על דיבורם.
יישר כח","458","","3504","True","True","False","","115","213.151.51.155","0","37131","חגיגה|טו ע"ב",""),new Message("37151","37144","כל המתנקה אגב אימיה - בהיותו מחובר לאימו","28/09/14 19:58","ד תשרי","תשע"ה","19:58","דוד כוכב","","125","","3504","False","True","False","","93","95.86.113.150","0","37131","חגיגה|טו ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);