var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=35854;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","69"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("35854","0","כמה נקודות לברור","01/07/14 23:10","ג תמוז","תשע"ד","23:10","תניא מנחם","1. רחוב תיבה ושקים אפר אפר קבורה ומוריה סימן-איזה סימן יש פה -לא ר"ת או משהו קליט
אולי ר ת ש א א ק מ יוצא ע/אשתר -שם אלה הקשורה בגרמים השמים /גשמים. מזכיר star -כוכב.יכול שגם השם אסתר התגלגל משם.

2. למה בתעניות כיום לא חוגים שקים (שנדמה כבהמה) -האם בגלל 'ירידת הדורות' ?

3.האם שהתיבה קבועה/כבדה מאוד -לא מוציאים כלום או רק סטנדר...?

4.מה זה האולטימטום עם הפרדת הבהמות -אמרו לפניו רבונו של עולם אם אין אתה מרחם עלינו אין אנו מרחמים על אלו -וכן הפניה בגוף ראשון -אם אין אתה מרחם

ולמה לא בגוף שלישי-כמו פונים לרב -ק"ו בפניה לכאורה חצופה לפני ממ"ה

5.אולי היו אומרים אחרי שם ה' בשכמל"ו כמו שהיום נוהגים לומר 'ברוך ה' וברוך שמו' ולא רק לקראת סוף ברכה-ברוך אתה ה' - ולכן סביר שהיו אומרים אמן או משהו אחר בסיום הברכה ולא נראה שהיו עונים אותו דבר (בשכמל"ו) גם אחרי ה' וגם בסוף ברכה. לענד סוף ברכה נראה יותר חמור שצריך להתייחס ולהגיב -לאשר ולהסכים עם הברכה.

6. האם לא פשיטא שעונים על כל ברכה ולא בסוף כל הברכות -גם בלי הפסוק -ומרומם על כל ברכה ותהלה.","388","","3594","True","True","False","","873","84.110.213.247","0","0","תענית|טז ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);