var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=33566;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","65"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","54")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("33566","0","ולא אמרתי דבר שלא שמעתי","03/03/14 01:49","א אדר ב","תשע"ד","01:49","דוד כוכב","הכיצד שיבח רבי אליעזר את עצמו ומנה את מידותיו?
מדוע לא אמר דבר שלא שמע מרבו?

על כך כאן.","125","","3713","True","True","False","","838","95.86.68.120","0","0","סוכה|כח ע"א",""),new Message("33632","33566","ממש פשט נפלא, ייש"כ","07/03/14 20:30","ה אדר ב","תשע"ד","20:30","אמלתראות","עוד דבר קטן

אולי הסיבה שלא נמצאו הלכות במשנה [חוץ] מרבן יוחנן בן זכאי, כי כל מה שמובא בשם ר' אליעזר היינו דרבו..

אבל א"כ כל מאמרי ר"א היא מהלל!","267","","3709","True","True","False","","252","66.128.7.111","0","33566","סוכה|כח ע"א",""),new Message("33635","33632","ותזכורת קטנה","09/03/14 01:32","ז אדר ב","תשע"ד","01:32","דוד כוכב","אמרו במסכת אבות פרק ב משנה ח: רַבָּן יוֹחָנָן בֶּן זַכַּאי קִבֵּל מֵהִלֵּל וּמִשַּׁמַּאי.
אם כן הדברים שקיבל רבי אליעזר מרבן יוחנן בן זכאי היו גם משמאי. זה מסביר הכיצד אומר הירושלמי (במסכתות שביעית פרק ט הלכה ו; תרומות פרק ה הלכה ב; סוכה פרק ב הלכה ח; ונזיר פרק ו הלכה יא) שרבי אליעזר שמותי הוא ודעתו כבית שמאי.","125","","3707","True","True","False","","138","213.151.35.66","0","33566","סוכה|כח ע"א",""),new Message("33639","33635","איך זה בדיוק מסביר","09/03/14 08:42","ז אדר ב","תשע"ד","08:42","הודו_כי_טוב","איך אפשר לקבל גם וגם הרי הם סוטרים זה את זה למרות שאלו וגם אלו
דברי אלוקים חיים ?
ונדמה לי באיזה שהוא מקום לגמרא יש דעה מאוד שלילית על מי שמחמיר על עצמו
והולך לפי שתי הדעות
מאחר שאינני כרבי אלעזר שאינו מאבד אף טיפה אינני זוכר היכן זה רשום .","207","","3707","True","True","False","","191","46.117.14.249","0","33566","סוכה|כח ע"א",""),new Message("33643","33639","הכסיל בחשך הולך","09/03/14 12:34","ז אדר ב","תשע"ד","12:34","דוד כוכב","כוונתך למסכתות עירובין דף ו ע"ב; ראש השנה דף יד ע"ב; וחולין דף מד ע"א: "הרוצה לעשות... מחומרי בית שמאי ומחומרי בית הלל - עליו הכתוב אומר הכסיל בחשך הולך". אבל ממשיכה ומסבירה הגמרא במסכת עירובין דף ז ע"א: "כי לא עבדינן כחומרי דבי תרי - היכא דסתרי אהדדי", אבל בשני נושאים שונים יכל רבן יוחנן בן זכאי להכריע פעם כבית הלל ופעם כבית שמאי.","125","","3707","True","True","False","","113","213.151.35.66","0","33566","סוכה|כח ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);