var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=32585;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","67"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("32585","0","מחלוקת רבי יהודה ורבי שמעון","10/01/14 07:11","ט שבט","תשע"ד","07:11","דוד כוכב","בקישור זה בסעיף מ'.","125","","3765","True","True","False","","784","95.86.123.199","0","0","יומא|סג ע"ב",""),new Message("32588","32585","ואם רבי יהודה היה סובר שאין דיחוי? קשה","10/01/14 08:44","ט שבט","תשע"ד","08:44","יהודי_קדום","קצת לקבל רק את מה שכתב: "לרבי יהודה נצרך שיעמדו שני השעירים חיים יחדיו בפועל...." כי זו סיבה כוללת: כי הרי ברור שאם "דם בכוס" אז ודאי שבשלב זה אין "שני השעירים חיים יחדיו..." כבמקרה הפרטי המוזכר ברש"י שהביא (שאינו מזכיר שם 'שני שעירים חיים'!).

נלענ"ד שרש"י מדגיש יותר את עניין הדיחוי בבע"ח. שרבי יהודה יש לו דיחוי בבע"ח, היינו כבמקרה שאי אפשר להמשיך בהזאה - לדעת רבי יהודה הזאה זו נדחית לעולם ועד גם אם עכשיו יביאו שעיר חדש. לכאורה דומה לטענה: "רבי יהודה נצרך שיעמדו שני השעירים חיים יחדיו בפועל...." אבל ההבדל משמעותי לענ"ד.

.","233","","3765","True","True","False","","144","79.179.205.113","0","32585","יומא|סג ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);