var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=32512;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","52"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","48"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","31")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("32512","0","הערות ליומא נה","03/01/14 12:34","ב שבט","תשע"ד","12:34","המכריע","נה.
א. מצדד ידו למטה. מצינו לשון צד גם על מעלה ומטה, כדאמרינן בצד העליון וכדומה, וזו גופה הצידוד שלוקח ידו לצד מטה ומשם מזה כלפי מעלה ואח"כ להיפך. והנה רש"י כתב כאן דיורד והולך, ולהלן בתו"י (נדפס נח.) ד"ה שלא כסדרן כתבו דבז' תחתונות אינן צריכין להיות בסדר, ובלבד שיהיו כולן למטה מעליונה. ועוד יש להעיר דהסדר גם לרש"י הוא בכנגד עובי הכפורת אבל ודאי לא הוצרך לכוון שיפלו ברצפה כסדר.
ב. חידה. היכן מצינו חמש פעמים את המילה "אחת" בזו אחר זו ברציפות.
ג. דברי ר' מאיר. זה א"ש כסתם מתני'. ובמסוה"ש דבילקוט הגירסה להיפך, וכמדו' שכן נראה ברש"י ודוק.

נה:
ד. כי אתא רב דימי וכו'. כלומר דרב יוסף איתותב, כיון דרבי יהודה אית ליה כתיבה א"כ אם נפרש תערובות חובה בנדבה, נכתוב, וע"כ תערובות היינו בחטאת שמתו בעליה ולזה לא מהני כתיבה. וקצ"ב אם רב יוסף איתותב א"כ מה התשובה מדוע לא כתבו על הכנים שבהיכל.","199","","3769","True","True","False","","969","95.86.123.199","0","0","יומא|נה ע"א",""),new Message("32518","32512","פתרון","05/01/14 00:57","ד שבט","תשע"ד","00:57","דוד כוכב","בדף נה ע"א:
"וכשם שלמעלה בשעיר אחת - כך למעלה בפר אחת.
אחת, אחת ואחת, אחת ושתים".
אגב, החיפוש בפרויקט השו"ת אינו יודע למצוא את זה.","125","","3767","True","True","False","","117","95.86.123.199","0","32512","יומא|נה ע"א",""),new Message("32520","32512","השלמה","05/01/14 01:05","ד שבט","תשע"ד","01:05","המכריע","השאלה ששאלתי (מדוע למסקנה לא כתבו על הכנים) נשאלת בגמרא עצמה בדף נו:","199","","3767","True","True","False","","153","95.86.123.199","0","32512","יומא|נה ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);