var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=2965;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מינוי מומחים בפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5360")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","45"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","28")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("2965","0","מסתפינא מחבריא","13/07/10 22:03","ב אב","תש"ע","22:03","דוד כוכב","ממה חשש רב אושעיא?
מהאמת או מיחס החברים?

על כך כאן.","125","","5038","True","True","False","","983","95.86.74.253","0","0","שבועות|יז ע"ב",""),new Message("2973","2965","יישר כח, ושאלה","14/07/10 07:44","ג אב","תש"ע","07:44","מתפעל","לא הבנתי באמת מדוע צריך להשאיר את חוטמו בחוץ
הרי באמת גם אם יכנס כולו דרך גבו, אינו חייב אלא אם כן שהה זמן מסויים.
ואם כן, היה באמת יכול לומר כולו, בגוונא שיצא מיד לאחר שנכנס?

והאם אותו כנ"ל לגבי כניסה לבית המקדש? אם יכנס דרך גבו ולא ישהה שיעור השתחוואה, לכאורה, לא יהיה חייב.","148","","5037","True","True","False","","145","80.74.119.82","0","2965","שבועות|יז ע"ב",""),new Message("2977","2973","תשובה","14/07/10 12:14","ג אב","תש"ע","12:14","דוד כוכב","כיון שהשאיר את חוטמו בחוץ, פטור, אפילו נשאר כך זמן מרובה.","125","","5037","True","True","False","","119","95.86.74.253","0","2965","שבועות|יז ע"ב",""),new Message("2978","2977","יישר כח , אבל","14/07/10 12:28","ג אב","תש"ע","12:28","מתפעל","נדמה לי שהיה זה חידוש גדול יותר לומר שנכנס כולו ובכל זאת לא נטמא.
כפי שבאמת רצה לומר בתחילה.

איך הדין בכלים שנטמאים מהבית המנוגע אם לא הוציאו אותם, האם הם צריכים שיעור שהיה או שנטמאים מיד כשהכהן מכריז על הבית שהוא טמא?","148","","5037","True","True","False","","147","80.74.119.82","0","2965","שבועות|יז ע"ב",""),new Message("3035","2978","כלים נטמאים מיד","16/07/10 01:03","ה אב","תש"ע","01:03","דוד כוכב","אם אין אדם לובשם.
רמב"ם הלכות טומאת צרעת טז, ו.","125","","5035","True","True","False","","81","95.86.74.253","0","2965","שבועות|יז ע"ב",""),new Message("3042","3035","אם כך קצת תמוה","16/07/10 08:23","ה אב","תש"ע","08:23","מתפעל","מדוע הביאה הגמרא דוגמא דוקא מכלים.
הרי היתה יכולה להביא את דין שהיית אדם בבית מנוגע כשלא היתה ביאה לבית מנוגע.
שהרי אנחנו מדברים על אדם ולא על כלים, ויש הבדל גדול בשיעור השהיה.","148","","5035","True","True","False","","158","95.86.123.7","0","2965","שבועות|יז ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82534);