var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=28813;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","67"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("28813","0","מחזירין רטייה","19/06/13 08:08","יא תמוז","תשע"ג","08:08","איסתרא","האם יש לכם הסבר מדוע דווקא כאן מסביר רש"י באריכות את הצורך בריפוי במקדש דווקא בשבת בעוד שלגבי תיקוני הדלתות הוא לא הסביר מדוע זה חיוני בשבת במקדש.","389","","3970","True","True","False","","875","81.218.70.243","0","0","עירובין|קב ע"ב",""),new Message("28816","28813","להיפך","19/06/13 08:46","יא תמוז","תשע"ג","08:46","המכריע","בתחילת הגמרא רש"י מסביר את הצורך בדלת למלח לבונה וקטורת וכדומה, ואילו ברטיה מבואר שזה לצורך עצמו ולא לצורך המקדש ולכן בתחילה אסור, ורק להחזיר מותר, מפני טעם מיוחד של סופו משום תחילתו, ולכן הוכרח לצייר את הציור שמוריד (!) מפני צורך העבודה.","199","","3970","True","True","False","","154","95.86.76.96","0","28813","עירובין|קב ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);