var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=28189;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107107","דף היומי ביום הזיכרון - פרויקט 'לקדושים'","יצחק אינקר","03/05/24 14:29","52202","56"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","55"),new MostViewed("107103","פסחים - מקום שנהגו","מרדכי דב זינגר","03/05/24 10:53","807","52")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("28189","0","חשוד לדבר אחד","19/05/13 16:10","י סיון","תשע"ג","16:10","מתפעל",""חשוד לדבר אחד חשוד לכל התורה כולה".

מה הכוונה חשוד?

האם מדובר דוקא אם התרו בו בעדים והתראה ובכל זאת עבר?
האם מדובר דוקא שעבר על לאו מסויים ג' פעמים והוא מוחזק לרשע לאותו דבר או שמספיק פעם אחת בלבד?

המילה חשוד בעברית מדוברת הכוונה שלא בטוחים אם אכן עובר על דבר אחד.
הוא רק חשוד. ולכאורה לא מסתבר שאם יש חשד, אפילו חשד כבד, שיהיה בגין זה מומר לכל התורה כולה.","148","","4008","True","True","False","","1033","212.29.198.117","0","0","עירובין|סט ע"א",""),new Message("28193","28189","[ללא נושא]","19/05/13 17:02","י סיון","תשע"ג","17:02","כדי","בפשטות חשוד היינו ע"י עדים או ע"י קלא דלא פסיק (כאשר עונה על הגדרתו).
לעניין הפעמים שנצרך לעבור כדי להיות מומר - כידוע שדעת התוס' בחולין יד. שבפ"א לא נעשה מומר, והרמב"ם חולק.","249","","4008","True","True","False","","259","79.180.181.116","0","28189","עירובין|סט ע"א",""),new Message("28211","28193","היכן הרמב"ם הזה?","20/05/13 15:16","יא סיון","תשע"ג","15:16","מתפעל","לפי התוספות צריך ג' פעמים?","148","","4007","True","True","False","","204","212.29.198.117","0","28189","עירובין|סט ע"א",""),new Message("28216","28211","התבלבלתי - זה לא הרמב"ם, זה הר"ן","20/05/13 15:40","יא סיון","תשע"ג","15:40","כדי","בחידושיו לחולין שם. ועי' בקצוה"ח (סי' נב סק"א).

לפי התוס' די בב' פעמים.","249","","4007","True","True","False","","256","109.65.210.214","0","28189","עירובין|סט ע"א",""),new Message("28225","28216","טנק יו, ולגבי","21/05/13 09:12","יב סיון","תשע"ג","09:12","מתפעל","קלא דלא פסיק,

כתבת כך:
"חשוד היינו ע"י עדים או ע"י קלא דלא פסיק".

מה המקור שגם מי שיצא עליו קלא דלא פסיק שהוא מחלל שבת למשל, שנדון את זה כמו עדות?","148","","4006","True","True","False","","261","212.29.198.117","0","28189","עירובין|סט ע"א",""),new Message("28233","28225","ענין קלא דלא פסיק","21/05/13 11:18","יב סיון","תשע"ג","11:18","דוד כוכב","מבואר במסכת יבמות דף כה ע"א. שם זה נזכר בענין זנות, אבל מצאתי מעט בפוסקים ביטוי וענין זה גם בנושאים אחרים.","125","","4006","True","True","False","","135","95.86.82.177","0","28189","עירובין|סט ע"א",""),new Message("28237","28225","עי' למשל","21/05/13 11:37","יב סיון","תשע"ג","11:37","כדי","במ"ב סי' נג ס"ק עח. ועיין במ"ש בספר חפץ חיים הלכות לה"ר בכלל ו ס"ד ובבמ"ח שם, ועי' בהגהה בסעיף ה.","249","","4006","True","True","False","","237","109.65.210.214","0","28189","עירובין|סט ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82692);