var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=24434;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","64"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","46"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","35")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("24434","0","מור עובר על כפות המנעול","02/11/12 02:12","יז חשון","תשע"ג","02:12","הודו_כי_טוב","אמר רב גידל אמר רב כל תלמיד חכם שיושב לפני רבו ואין שפתותיו נוטפות מר תכוונה שפתותיו שושנים נוטפות מור עובר אל תקריא מור אלה מר

אז למה מורחים לינוקות בכתה א דבש על האותיות במקום סחוג (לפי בית יוסף) וחריין (לפי הרמ"א)?
הרי זהוא שיווק מוטעה למטרה הניכספת של המרירות
כמו שכבר ניכתב באשכול אחר :
על שיווק יהדות כך שזהוא שייוק גרוע

ומפילפולים שנראים בשכלינו לא הגיונים להגיד תורה מסיני ולהגיד

שכל המדעים כלולים בתורה ואז להגיד שגמרא זה לא ספר רפואה כל חוזר בתשובה בר דעת

יחטא בהרהור לבב

עד היכן הגבול ?
בשיווק יש הטעיה וחוזר בתשובה בר דעת יכול לטעות ולחטוא בהרהור לבב בעקבות זה
כתב כבודו
שכאן זה לא פורום רפואה
(שלא לדבר על מי שעוסק בתורה פטור בכל המצוות רק ששכחו לציין שאנו לא אותם תנאים קדושי עולם)

כאשר לי "שיווקו" את החזרה בתשובה נאמר שבתורה כלולים כל המדעים וכן אם זה לא תורה בסיני","207","","4198","True","True","False","","1315","46.117.14.249","0","0","שבת|ל ע"ב",""),new Message("24435","24434","להתחיל בדבש","02/11/12 04:09","יז חשון","תשע"ג","04:09","דוד כוכב","להתחיל במתיקות, ואחר כך, ברצינות.
וכמו שבהמשך הגמרא, לפתוח בבדיחות הדעת, ולהמשיך בכובד ראש.","125","","4198","True","True","False","","135","95.86.91.187","0","24434","שבת|ל ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82611);