var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=24392;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("המלצה לגולשים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=1505")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","45"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","28")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("24392","0","רק לוודא -","31/10/12 23:10","טו חשון","תשע"ג","23:10","amdavid",""פתילת הבגד שקפלה ולא הבהבה.. טמאה"
מדובר ב:
פתילת פשתן בכל הטומאות - מת, נגעים ושרצים
לא צמר (כי הוא מכווץ כוויץ)
פתילת שאר בגדים, במת ובנגעים אבל לא בשרצים (לאביי לרוב השיטות, לרבא לכל השיטות)

אמת?","175","","4197","True","True","False","","895","79.176.231.160","0","0","שבת|כח ע"א",""),new Message("24416","24392","לא מובן","01/11/12 10:21","טז חשון","תשע"ג","10:21","כדי","במה שרצים עדיפים על מת?

ולגבי אפשרות ההעמדה בטומאת שרצים (ובשאר טומאות לבד מטומאת נגעים):
אם הסבר המשנה הוא כרב אדא בר אהבה דמיירי דווקא בשלוש על שלוש, אזי לרבא א"א להעמידה כלל, לאביי יש להעמידה דווקא כאידך תנא דבי רר ישמעאל.
אולם, להסברו של רבא (עצמו) אין הכרח לומר דמיירי דווקא בשלוש על שלוש, וממילא לשיטת רבא בסוגיא הקודמת, המשנה אתיא גם כרשב"א וגם כר' ישמעאל (למסקנה שרבא חזר בו), ומיירי בשלושה על שלושה. ולאביי, המשנה תעומד דווקא כאידך תנא דבי ר' ישמעאל.
ולהסבר רב המנונא, א"צ להיכנס לכל זה, דמוכח שלשיטתו שהמשנה עוסקת אף בטומאות דרבנן (כך משמע, דטומאת מטלניות פחות מג' על ג' היא רק מדרבנן).
ובאמת יתכן שבלא"ה אין אנו זקוקים לכל זה, ולכו"ע המשנה עוסקת אף בטומאות דרבנן, וממילא מיתוקמא בכל סוגי הבגדים ובכל הטומאות.","249","","4196","True","True","False","","197","79.182.220.129","0","24392","שבת|כח ע"א",""),new Message("24418","24416","חזק וברוך, תודה רבה מאוד!","01/11/12 10:47","טז חשון","תשע"ג","10:47","amdavid","","175","","4196","False","True","False","","216","80.178.239.20","0","24392","שבת|כח ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82534);