var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=23739;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("23739","0",""זמנין משני לה"","10/10/12 11:36","כד תשרי","תשע"ג","11:36","ינון","בס"ד

בדף זה ובדף הבא מופיע הביטוי הייחודי (לפחות לפי החיפוש, אין עוד ביטוי כזה בש"ס) הנ"ל.

מה הכוונה? למה פעם תירץ כך ופעם תירץ כך?
האם יש הבדל או נפק"מ בין התירוצים? וא"כ- למה להיות אמביוולנטי? יש לנקוט בעמדה ברורה! (ומלשון הבטוי משמע שלא תירץ פעם תירוץ אחד ולאחר זמן חזר בו ותירץ תירוץ אחר ודבק בו, אלא בכל פעם שהקשו לו את הקושיא היה בוחר אחד משני התירוצים, פעם זה ופעם זה, ואין כאן עקביות)

ויותר מכך - פעם אחת (בדף ז:) משמע שאביי משתמש בבטוי זה ובפעם השניה (בדף ח:) רבא הוא זה שנוקט כך. ולפי תוצאות החיפוש הדלות (כנ"ל, שביטוי זה מופיע רק כאן) עושה רושם שאף אחד לא עשה כך כהנהגה, רק בשאלה המסויימת הזו. מה פשר הדבר?","301","","4223","True","True","False","","825","132.69.229.230","0","0","שבת|ז ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);