var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=23460;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("דף יומי - יתרונות מול חסרונות","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=729")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","71"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","64"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("23460","0","מידתו של הלל","30/09/12 01:20","יד תשרי","תשע"ג","01:20","דוד כוכב","מנין היתה להלל הזקן אותה הבטחה שאין הצווחה בתוך ביתו?

על כך כאן.","125","","4232","True","True","False","","887","95.86.109.162","0","0","ברכות|ס ע"א",""),new Message("23478","23460","הגדולה שלו","30/09/12 11:46","יד תשרי","תשע"ג","11:46","עלי","גדולתו של הלל מתבטאת לא רק בבטחונו הוא אלא גם בבטחון והתנהגות אנשי ביתו, שגם לו קרה אסון אצלם, לא היו צווחים אלא מצדיקים עליהם את הדין בבחינת 'ברוך דיין האמת' או 'גם זו לטובה', ובטח הלל בחינוך הטוב שהקנה לבני ביתו !","209","","4232","True","True","False","","203","194.114.146.227","0","23460","ברכות|ס ע"א",""),new Message("23513","23460","לגבי "רשע יראה וכעס"","03/10/12 10:35","יז תשרי","תשע"ג","10:35","ינון","בס"ד

לענ"ד, הדרך בה כבודו פירש את הפס' קצת מוציאה אותו מההקשר של המזמור.
נכון שניתן לקשר אותו כמו שעשה, ע"י הבלטת הניגוד, אבל בד"כ אין זה דרך המשורר.

לכן נלענ"ד לומר כך: רשע יראה- הצדיק, עליו מדבר כל המזמור, יראה רשע, ויכעס, על כך שיש מציאות של רשע, ואז יחרוק בשיניו - והרשע ימס.
כלומר - זכות הקיום לרשע קיימת כל עוד אינו מכעיס את הצדיק, אך ברגע שהצדיק מראה סימנים של מורת רוח- פסה לה זכות הקיום לרשע והוא נמס","301","","4229","True","True","False","","273","87.68.246.114","0","23460","ברכות|ס ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);