var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=20823;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("דף יומי - יתרונות מול חסרונות","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=729")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","63"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","45"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","33")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("20823","0","הערות לנדה דף עב","02/08/12 02:55","יד אב","תשע"ב","02:55","המכריע","א. ומודים וכו'. ע' להלן דבפשטות מסקינן דמודים היינו ב"ה לב"ש ברישא דסיפא, בטבלה בלילה דהיא זבה דאורייתא. אבל בסיפא דסיפא, דהיינו טבלה למחר, הא דתנן תולין, דמשמע דאי לא תראה מגען טהור וכו', זה רק לב"ה אבל לב"ש טמאין מדרבנן, כמו דגזרו יב אטו יא, ה"ה גזרו תוך יא לא ראתה אטו ראתה. כן שיטת רב הונא ומסתייע למסקנה מברייתא, עי' תוס' בעמ' ב' ד"ה אלא.

ב. כשומרת יום כנגד יום. ב"ש סברי דזב שראה ראייה שנה הוא כמו סתירה לנקיונו והוברר שהוא זב מראייה ראשונה. וב"ה סברי דזה רק בזבה, דיש לה קצת דין זבה מראייה ראשונה והיא צריכה יוןם נקי, אבל בזב, נעשה זב רק מראייה שניה ואילך.

ומש"כ רש"י הפלוגתא בטבל אחר ראייה ראשונה, היינו דלב"ה טהור לגמרי בזה, אמנם לכ' גם בלא טבל, סו"ס לב"ש הוי זב ולב"ה רק בעל קרי שלא טבל.","199","","4289","True","True","False","","1178","85.130.221.217","0","0","נידה|עב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82598);