var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=19453;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","49"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","43"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","27")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("19453","0","הערות לנדה דף ט","31/05/12 03:10","י סיון","תשע"ב","03:10","המכריע","א. רב פפא אמר וכו'. כלומר הולד אינו ולד אבל ההיריון הריון הוא. ודוק.

ב. בעידנא דחזאי אין ראשה ואיבריה כבדין עליה. כלומר דלא זו בלבד שאין תחילת ההריון מסלק הדמים אלא דקים להו לחז"ל דהכובד מתחיל רק משעה שהוכר העובר.

ג. ולא בדקה מהו. לכאורה בהמשך הסוגיא נראה דלא רק דלא בדקה טהורה אלא דאינה צריכה לבדוק.

ד. מ"ט דר"מ פירש"י כלומר וכו', רצה לומר דמאי שייך לשאול מאי טעמיה, הא מפרש טעמו שפיר משום דם נעכר, ולכן ע"כ צריך לפרש מנין לו טעם זה.

ה. (ט:) כדי הוא ר"א לסמוך עליו בשעת הדחק, לעיל דף ו פירש"י דהיינו שני בצורת ודחוהו שם התוס' מכאן דבשני בצורת גם רבנן מודו, ולכן פירשו דחק אחר בשני אופנים.","199","","4351","True","True","False","","892","85.130.221.217","0","0","נידה|ט ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);