var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=16931;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","52"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","49"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","32")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("16931","0",""הלכה" - מה כוונת רש"י?","21/01/12 19:55","כו טבת","תשע"ב","19:55","שיננא","האם רש"י התכוון ל"משנה" (או ל"הלכה" כפי שאנחנו היום מבינים)?

מתני' פתח. תחילת נדות שזה דין נדה דאורייתא ראתה היום מונה ששה והוא ראתה שנים מונה חמשה והן ואפילו ראתה כל שבעה ופסקה לערב טובלת ומשמשת ומיום שביעי ואילך הויין ימי זיבה אחד עשר יום שאם ראתה בהן יום אחד או שנים שומרת יום כנגד יום וטובלת ואם ראתה בהן ג' רצופין הויא זבה גמורה וטעונה ספירה ז' נקיים וקרבן ואם משכו ימי זובה חדש או שנה אינה חוזרת לתחילת נדות עד שתשב שבעה נקיים ישבה ז' נקיים וראתה הויא תחילת נדה ומונה ששה והוא חוזרת לעניינה ככל המפורש ואם לא ראתה באותן י''א יום ג' רצופין אינה זבה וכשתראה אחרי כן בין ראתה סמוך בין שהרחיקה ראייתה הויא תחילת נדה ואפילו תראה שלשה רצופין אינה מונה אלא ארבעה והן שאין ימי זוב אלא באותן י''א יום שבין סוף נדה זה לתחלת נדה הבאה וכן מפורש בהלכה אחרונה של מסכת נדה (דף עב.):","146","","4482","True","True","False","","1071","77.124.24.223","0","0","ערכין|ח ע"א",""),new Message("16937","16931","כוונת רש"י","22/01/12 00:49","כז טבת","תשע"ב","00:49","המכריע","לסוגיא האחרונה. ולשון זה על סוגיא הוא מצוי לאין מספר.","199","","4481","True","True","False","","158","212.179.87.180","0","16931","ערכין|ח ע"א",""),new Message("16941","16937","האם אין הכוונה ל"משנה"?","22/01/12 07:17","כז טבת","תשע"ב","07:17","שיננא","כמו בירושלמי (פרק א הלכה א, כאשר הכוונה לפרק א משנה א)?

אם הכוונה (כדבריך) ל"סוגיה" האחרונה, הרי נדמה שיש עוד כמה סוגיות עד סיום מסכת נידה, לא?

ועוד - היכן מצוי לשון זה "לאין מספר" ברש"י?","146","","4481","True","True","False","","198","77.126.0.244","0","16931","ערכין|ח ע"א",""),new Message("16943","16941","הפנייה","22/01/12 08:15","כז טבת","תשע"ב","08:15","המכריע","אני מתאר לי שיש ספרים שלמים ומבואות ארוכים בהגדרת המושג הלכה, כשאינו משמש במושג המקובל יותר והלכה כדברי פלוני, (הלכה כדברי המכריע, למשל), אבל זמין לכל, באנצ"ת כרך ט' עמ' רמא רמב, הדגמה קלה מחז"ל עצמם. אני לא התכוונתי לאין מספר דוקא ברש"י.","199","","4481","True","True","False","","154","212.179.87.180","0","16931","ערכין|ח ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);