var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=13818;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","71"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","64"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("13818","0","אין חוששין לזרע האב","14/09/11 02:46","טו אלול","תשע"א","02:46","דוד כוכב","האם דברי רבי אבא שאין חוששין לזרע האב נפסקו להלכה?

על כך כאן.","125","","4614","True","True","False","","829","31.44.138.163","0","0","חולין|עט ע"א",""),new Message("13821","13818","שיטת רבי אבא","14/09/11 08:10","טו אלול","תשע"א","08:10","המכריע","ההכרעה דספוקי היא בדעת רבי יהודה ור' אבא זו דעת עצמו כמ"ד חוששין.
חוששין לזרע האב, למאן דאית ליה הכי, הרי הכוונה תולין כך בוודאות, התוס' כבר הביאו מזה בכמה מקומות דמצינו חוששין שהוא ודאי ולפעמים הוא לקולא, ולכן שלילת דעה זו, משתמעת היטב באמירה אין חוששין,
וזה מוכח מתוכו שהכוונה לספק, כי אכן אין הכרח מר' אבא שהיה ברור לו שאין חוששין, אלא לא היה ברור לו שחוששין כלומר תולין בוודאות, וכמו שפירש"י דא"כ היה מתיר כל מיני פרדין זה עם זה. דהא ל"ח לצד חמור וסוס, וכל פרד מוכח מתוכו דיש בו מן החמור והסוס.","199","","4614","True","True","False","","132","212.76.123.252","0","13818","חולין|עט ע"א",""),new Message("13837","13821","[ללא נושא]","15/09/11 03:11","טז אלול","תשע"א","03:11","דוד כוכב","הבאתי שקיים הסבר זה בדברי רבי אבא, אלא שכאמור יש בזה כמה קושיות שלא יושבו. ואינו מתישב עם דברי הרמב"ם.","125","","4613","True","True","False","","78","95.86.74.130","0","13818","חולין|עט ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);