var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=12992;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("המלצה לגולשים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=1505")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","64"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","52"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","40")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("12992","0","בסוגיא דולא עד בכלל","21/08/11 13:39","כא אב","תשע"א","13:39","המכריע","א. יושבין שלא מסומכין. מרש"י עולה דזה קאי רק על דופנותיהן.

ב. ועד לוג. הלשון שלא בדקדוק. שהרי אין כאן מכדי סיכת קטן (שלא התפרשה כמותו) ועד לוג, אלא שיעור סיכת קטן הוא בשברי כלי שהכיל לוג. וכאומר ו(דין זה נאמר בכלי שהכיל בשעתו) עד לוג.

ג דיקא נמי וכו'. עיקר הראיה משום דזה נאמר באותה משנה על ידי אותו תנא באותו ענין ממש, ואם נאמר שיש כאן כלל כמו דס"ד בכוונת ר' נחמן, אזי אה"נ ייתכן דתנא זה יתפוס ולא עד בכלל וחבירו עד בכלל, אבל לא בתוך כדי דיבור פעם כך ופעם כך, אלא מזה מוכח שזה גופא הכלל, שהשיעור המצומצם אזלינן עמו לחומרא.","199","","4637","True","True","False","","892","212.76.124.151","0","0","חולין|נד ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82611);