var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=12269;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","47"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","38"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","19")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("12269","0","ואלו הן גולמי כלי מתכות.","22/07/11 03:44","כ תמוז","תשע"א","03:44","המכריע","מלשון הגמרא נראה דזה המשך הברייתא דגולמי כלי עץ. אמנם במסוה"ש ציין על הקודמת לתוספתא במכילתין ועל זו לתוספתא כלים. ומלבד דזה דבר זר ששתי ברייתות כאלו לא תשכונה בכפיפה אחת. עוד זאת יש הוכחה עקיפה דבמקורו הוי ברייתא אחת.

דהנה יש להקשות בברייתא השניה עתיד לשוף וכו' מחוסר כן וכו' טהור. ותמוה אחרי דקמ"ל דחסר גימור בעלמא דנוי טהור, כ"ש חסר אבר כמו כן וכדומה. ובדוחק גדול אמרינן זו ואין צריך לומר זו, ויש דיעות שבכל מקרה לא בבבא אחת.

אבל אם הכל ברייתא אחת א"ש כמין חומר. דברישא תנינן כהאי גוונא גבי גולמי עץ, ושם הוי לא זו אף זו, לא רק מחוסר גימור של נוי טמא, אלא אף מחוסר כן ואוגן. ואיידי רישא נקט סיפא.","199","","4664","True","True","False","","909","31.44.141.226","0","0","חולין|כה ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82534);