var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=105796;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107140","הצעה לספירות הפסוקים של אזהרה בגר בתורה","jklein","06/05/24 22:59","705","64"),new MostViewed("107107","דף היומי ביום הזיכרון - פרויקט 'לקדושים'","יצחק אינקר","03/05/24 14:29","52202","58"),new MostViewed("107103","פסחים - מקום שנהגו","מרדכי דב זינגר","03/05/24 10:53","807","56")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("105796","0","גיטין שהתערבו","09/07/23 12:15","כ תמוז","תשפ"ג","12:15","יהודה לזרוביץ","במסכת גיטין פו עמוד ב בגמרא למטה כתוב שאליבא דר' אלעזר אי אפשר לתת גיטין שהתערבו משום שאין זה "לשמה" (אמנם הגמרא דוחה שאין צריך לשמה)

ושאלתי- מאי שנא מקרבנות שהתערבו שאנו אומרים ייזרק הדם "לשם מי שהוא"?","51593","","306","True","True","False","","194","213.151.36.174","0","0","גיטין|פו ע"ב",""),new Message("105797","105796","זבחים כשרים בסתמא","09/07/23 14:38","כ תמוז","תשפ"ג","14:38","שטייגעניסט","וגט לא. זבחים ב:","1319","","306","True","True","False","","34","","0","105796","גיטין|פו ע"ב",""),new Message("105813","105796","סברא לחלק","11/07/23 06:38","כב תמוז","תשפ"ג","06:38","אלף בית רשי","כי בדם הנזרק ע"ג המזבח כביכול מקבל הדם הקב"ה יודע מי הבעלים! ולמעשה זה כאילו רק מצד הנותן לא ברור, משא"כ בגט,
נ.ב. אני לא נמצא בתוך הסוגיא ויתכן שזה לא דברים של טעם מה שכתבתי","278","","304","True","True","False","","38","108.46.20.222","0","105796","גיטין|פו ע"ב",""),new Message("105799","105797","זבחים כשרים בסתמא אבל כדי לעלות לבעלים..","09/07/23 20:40","כ תמוז","תשפ"ג","20:40","יהודה לזרוביץ","כדי שיעלו לבעלים צריך שיהיו לשמן של הבעלים.

כשר להקרבה זה עניין אחד, אבל כדי שהבעלים יתכפר ולא יצטרך להביא קרבן נוסף, צריך שהקרבן ייקרב לשמו של הבעלים.
וזבחים שהתערבו וקרבים לשם מי שהוא- עולים לבעלים.

ואם כן הדרא קושיא לדוכתא- למה בגט חוסר בירור הוא פסול בלשמה, ובזבחים לא?","51593","","306","True","True","False","","38","213.151.36.174","0","105796","גיטין|פו ע"ב",""),new Message("105800","105799","תותים","09/07/23 23:31","כ תמוז","תשפ"ג","23:31","שטייגעניסט","עיין שוב בזבחים שם","1319","","306","True","True","False","","48","","0","105796","גיטין|פו ע"ב",""),new Message("105801","105800","שפה לא ראויה נא לתקן!!","09/07/23 23:39","כ תמוז","תשפ"ג","23:39","אלף בית רשי","","278","","306","False","True","False","","46","108.46.20.222","0","105796","גיטין|פו ע"ב",""),new Message("105804","105800","מה אני אמור למצוא שם?","10/07/23 13:05","כא תמוז","תשפ"ג","13:05","יהודה לזרוביץ","שזבחים כשרים בסתם ולא צריך לשם הבעלים?

עצם המושג "לשם מי שהוא" אומר שצריך לשמן....

אשמח שתחכים אותי.","51593","","305","True","True","False","","44","212.179.174.195","0","105796","גיטין|פו ע"ב",""),new Message("105805","105804","התכוונתי ריש זבחים","10/07/23 14:18","כא תמוז","תשפ"ג","14:18","שטייגעניסט","היכן שמבואר שזבחים בסתמן כלשמה מבואר להדיא שכשרים ועולים לבעלים. (תקון רבנן דלא לימא לשמה וכו' כמובן שרבנן לא יתקנו כך אם אין עולה לבעלים) ונגזר מזה שכשנאמר זה יקרה לשם מי שהוא וכו' הכוונה שיוקרב בסתמא (וסתמן לשמן הם עומדים א"כ יוצא ש) יוקרב לשם הבעלים. משא"כ בגיטין יצטרך לפרש זה אני נותן לשם גירושייך אם אכן זהו גיטך. ואי ס"ל אין ברירה לא יתקיימו דבריו.","1319","","305","True","True","False","","37","","0","105796","גיטין|פו ע"ב","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82707);