var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=10407;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","53"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","34"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","23")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("10407","0","ההופעה הראשונה של ענין במקרא","27/05/11 16:18","כג אייר","תשע"א","16:18","המכריע","הגמרא תמהה מדוע נקט במשנה איל המילואים לענין קידוש הלחם ולא איל נזיר דשכיח. ומשיבה דתנא דידן "עיקר מילתא נקט" , כלומר דהוא הראשון דקידש לחם וקרב ראשון לכל הקרבנות. ועדיין קצת צ"ב ומה בכך, וכי זו סיבה להביא את הבלתי שכיח, ומה זה הביטוי עיקר מילתא, הוי ליה לומר מילתא קמייתא נקט.

אולי מכאן סמך לרעיון הידוע מספרי המחשבה שכל דבר בהופעתו הראשונה בתורה נעוץ שרש עניינו לכל הבאים אחריו. ובנו על זה יסודות גדולים. על כן אם איל המילואים קדש לחם לראשונה, כל מקדשי הלחם אחריו מסתעפים ממנו ועל יסודו הם בנויים. ואין איתנו יודע עד מה.","199","","4721","True","True","False","","1041","213.151.51.111","0","0","מנחות|עט ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);