var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=100793;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מינוי מומחים בפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5360")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","45"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","24")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("100793","0","משפט אחד יהיה לכם","08/08/22 22:13","יא אב","תשפ"ב","22:13","עלי","- משפט השוה לכולכם
אולם באמת, הפסוק הוא : מִשְׁפַּט אֶחָד יִהְיֶה לָכֶם כַּגֵּר כָּאֶזְרָח יִהְיֶה...
ולכאורה בא להשוות דווקא דיניו של גר לאזרח.
מניין שאין הכוונה להשוות דווקא את דיני הגר לאזרח ולא אזרח מסוג אחד לאזרח מסוג שני. מה פתאום משתמשת הגמרא ללמוד ממנו להשוות דיני עדים זוממים שונים, לעניין שעדים זוממים המעידים על אדם שהוא ב"ג וב"ח לא יותרו כמו שאר זוממים, הרי לא נאמר בפסוק : מִשְׁפַּט אֶחָד יִהְיֶה לָכֶם - כל סוגי העדים הזוממים.., או אפילו 'כל אזרח וכל גר' ?","209","","628","True","True","False","","317","87.70.80.52","0","0","כתובות|לג ע"א",""),new Message("100795","100793","לכאורה "יהיה לכם" מיותר ונלמד מהייתור","09/08/22 03:18","יב אב","תשפ"ב","03:18","אלף בית רשי","היה יכול להיות כתוב משפט אחד כגר כאזרח יהיה וכו'","278","","627","True","True","False","","90","96.20.220.141","0","100793","כתובות|לג ע"א",""),new Message("100796","100795","אבל מניין אתה למד","09/08/22 08:45","יב אב","תשפ"ב","08:45","עלי","ש'משפט' כולל גם את עניין ההתראה, שמא אינו מתייחס אלא לעונש, והרי הפסוק מתייחס בחלקו השני ל'כגר כאזרח' דווקא, וכי היינו חושבים שיש בעניין ההתראה הבדל בין גר לאזרח ( כמו שיש בין סוגי עדים זוממים ) שהיה הכתוב צריך לכתוב זאת ?","209","","627","True","True","False","","45","84.110.114.45","0","100793","כתובות|לג ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82528);